داسنها و متنهای نویسنده ی ۱۲ ساله نیکتا ناصراحمدی
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 45
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 17 نفر
بارديد ديروز : 29 نفر
بازديد هفته : 324 نفر
بازديد ماه : 46 نفر
بازديد سال : 2,393 نفر
بازديد کلي : 25,420 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

مادر



سلام ؛ سلام میدهم برای سلامتی ات.. ، برای پایدار بودنت برای استوار بودنت..

سلام عزیزتر از جانم ،

ملکه ی ، قلب تپنده ام ،

خوب میدانم ، که میدانی ، دوست داشتنم ، عشقم ، در هیچ کلمه ای گنجانده نمیشود ،

پس حرفی نمیزنم ،

فقط میخواهم بدانی که این روز ، روز شادی من است 

اخر میدانی؟ قلب من به قلب تو متصل است ، لبخند که میزنی ، قلبت که شاد میشود ، در قلب من هم همهمه ای از شوق برپامیشود

بر قلبم همیشه فرمانروایی کن، که فرمانروایی، بهتر از تو ، هیچ کجای این عالم نمیشناسم

تو عالم ترین ، در عالم زندگیم هستی

قلب من ، فقط با وجود تو میتپد 

تو مغز مرا ، شبانه روز ، مشغول خود کردی ، من در هر کجای این روزگار فقط ، فکر تورا در ذهن گاه ناآرامم ، می پرورانم.

یاد تو ، اغوش تو ، قلب و ذهن مرا تسکین میبخشد 

وجودت ، مرا رام خود میکند

زندگیت را به بهترین نحو به پایم ریختی ، قلبم به فدایت ، از بدو تولد، کل ثروتم، وجودم را به نامَت کردم،

من در هرسنی که باشم ، درهرحالی که باشم ، آغوش تو ، محل تولد آرامش من است ،

چه خدا دوستت دارد که ، اینگونه آفریدت!

تو ، دلخوشی من درهر لحظه ای!

تو ، همان ملکه ای هستی که با فرمانروایی کردنت ، همه ی قلبم ، را گلستان کردی،

دلیل بودنم ، روزت با تمام وجودم مبارکت باشد ،

من با پاکترین عاشقی ، تو را ستایش میکنم،

زیبایی زندگی ام.



فقط برای تو..!


نیکتا ناصراحمدی

Nikna|نیک‌نا

امتياز : نتيجه : 4 امتياز توسط 3 نفر مجموع امتياز : 13

برچسب ها : مادر , روز مادر , متن تبریک روز مادر , تبریک به مادر , کپشن برای روز مادر , متن جدید برای روز مادر , متن از روز مادر , متن از مادر , متن برای مادر , متن درمورد مادر , رزبلاگ , نیکتا ناصراحمدی , وبلاگ , نویسندگی , وب گردی ,
بازديد : 79
[ سه شنبه 07 اسفند 1397 ] [ 14:27 ] [ نیکتا ناصراحمدی ]
آخرين مطالب ارسالي
انشا در مورد از محبت خار ها گل میشوند تاريخ : سه شنبه 14 آبان 1398
انشا از پاییز تاريخ : جمعه 19 مهر 1398
حال و روز این روزها تاريخ : یکشنبه 10 شهریور 1398
متن زندگی این روزها تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1398
متن از انسانیت تاريخ : دوشنبه 14 مرداد 1398
متن از قضاوت تاريخ : پنجشنبه 03 مرداد 1398
دانلود آهنگ های قدیمی تاريخ : سه شنبه 04 تیر 1398
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

موضوعات
داستان
آرشيو
جست و جو